Strony

czwartek, 23 sierpnia 2012

Candy do 07.09.2012 r.

Witam. Zapraszam na moje pierwsze Candy. Mam nadzieję, że chętnych na te słodkości nie zabraknie. Candy organizuję z okazji dołączenia do Scrapujących Polek, kończących się wakacji oraz założenia bloga.



Candy trwa do 07.09.2012 r. a zwycięzcę ogłosimy 09.09.2012 r.

Zasady mojej zabawy przedstawiam poniżej:

1. Każda osoba, która zamieści  na swoim blogu  informację o candy, umieści powyższy banerek podlinkowując go oraz wpisze się w komentarzu pod tym postem.
2. Zabawa potrwa do 7 września, do północy.
3. Dołącz do moich obserwatorów.
4. Zostanie wylosowany jeden zwycięzca, którego wyłonię w losowaniu 9 września.
5. Dodatkowo możesz polubić moją stronę na Facebook'u https://www.facebook.com/ScrapHobby gdzie również czekają nagrody.  


Na zachętę kilka zbliżeń








11 kartonów artystycznych: czarny, szary, ciemnozielony, bordowy, czerwony, niebieski, brązowy (skóra), ecru (skóra), srebrny prążkowany, złoty i srebrny metalizowane
3 papiery metaliczne: niebieski, zielony, różowy
kryształki duże: błękit, jasny turkus po 6 sztuk
kryształki małe: zielone i różowe po 20 sztuk
motyle z piórkami i kryształami: brązowy i fioletowy
piórka zielone 5 sztuk
3 karteczki z naklejkami
3 biedroneczki
drewniane literki
gąsienica oraz 5 jagódek wykonanych prze mnie z modeliny
pręciki ozdobne dwustronne
guziki: 10 przezroczystych, 10 turkusowych połyskujących, 10 turkusowych matowych, 10 czerwonych, 10 żółtych, 10 różowych oraz 10 w kolorze ecru.


37 komentarzy:

  1. Gratulacje za męskie scrapowanie :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj twórczy Mężczyzno
    Przyłączam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapoluję i info tutaj:http://epokapapierowa.blogspot.com/2012/08/polecam.html oraz banerek tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    Zapraszam do zabawy:
    http://epokapapierowa.blogspot.com/2012/08/zapraszam-do-zabawy-antoni-do-liftu.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Banerek umieszczony, więc i ja się dopisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj wśród Scrapujących :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością będę do Ciebie zaglądać.
    Może i poduczę się, bo scraperka ze mnie marna;-(
    Oczywiście po cukieraski zapisuję się;-0

    OdpowiedzUsuń
  8. to i ja do kolejki staję:) słodkości nigdy za wiele... PS. Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....
    facebook : sabo eva / black cat
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello,

    I would like to play.:)
    Your game is on mu blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett
    FB Bernadett Rauski

    OdpowiedzUsuń
  11. Ustawiam się w kolejce :)
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne candy, zgłaszam się :)
    warunki spełnione, a banerek na moim blogu znajduje się w zakladce z konkursami http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html
    pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja się zapisuję ;-) zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cukieraski :) Zapisuję się z przyjemnością :) Pozdrawiam serdecznie :0

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wezmę udział:) Wreszcie blogujący mężczyzna:D No i to rękodzielnik. Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja się chętnie po nie zgłoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuję się z wielką przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne cukieracy i choć skraperką nazwać się raczej nie mogę to i tak staję w tej kolejeczce :) Pozdrawiam i zapraszam na laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Że niby facet zajmuje się scrapbookingiem, zbiera koraliki, tasiemki i guziki??? No nie mogę wyjść z podziwu, nie wierzę! I gratuluję, jeżeli naprawdę jesteś NIM a nie podszywającą się nią. Nie wyobrażam sobie mojego męża klejącego karteczki ;) oohhh, podziwiam! A na candy się zapisuję, u mnie candy dla dziewczynek jeśli masz córeczkę/kuzynkę/siostrzyczkę to zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj !!!

    To się chwali że podjąłeś się takiego właściwie babskiego wyzwania i muszę przyznać ze Twoje prace bardzo mi się podobają, ustawiam sie na końcu kolejeczki do Candy choć do wygrywania nie mam szczęścia, pozdrawiam serdecznie , Magnolia57

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie tam wcale nie przeszkadza , że płeć męska zajmuje się karteczkowaniem ...rób swoje ..a w kolejeczce staję oczywiście ;) pozdro

    OdpowiedzUsuń
  22. oo ktoś moich okolic i do tego mężczyzna:) jasne, że się przyłączam..:)zapraszam do siebie: http://justynam-magicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Sylwik to chyba od niedawna jesteś w świecie blogowym skoro nie znasz scrapujących facetów. Ja znam przynajmniej czterech w Polsce,o zagranicy nie wspominając. Czy płeć Tima Holtza też poddajesz w wątpliwość
    ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie znam żadnego, Tima Holtza też nie znam, ale zaraz wygoogluję ;)

      Usuń
    2. A w świecie blogowym jestem 3,5 roku, więc nie ukrywam swojego zdziwienia scrapującym mężczyzną. Ale powodzenia Mariusz, tak trzymać! ;)

      Usuń
  24. No dobra :D to i ja się zapiszę a co ... banerek wstawiony ineskowo.blogspot.com na fb polubiony dawno :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Staję w kolejce po cukierki ;)
    dentoj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ustawiam się w kolejce po słodycze i z radością będę podglądać co też tu nam wyczarujesz, zapowiada się bardzo ciekawie :)
    Info w pasku bocznym
    http://agasi-papierkowy-kacik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. uuuuu,jaka szkoda, a ja sie spoznilam 38 minut.....jak przymkniesz oko to moj blog ;D http://fioridifantasia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  28. ooo,czyjs zegarek zle chodzi..15;38? jeszcze lepiej dla mnie ;D;d hahaha

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję wszystkim za udział w candy. Wyniki już niebawem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.