Strony

niedziela, 12 października 2014

Kilka prac z Primowych nowości i nie tylko...

Witajcie

Trochę Was zaniedbałem podobnie jak bloga, na którym ostatnio dawno nic nie publikowałem. Teraz jednak wracam do systematyczności tak byście byli ze wszystkim na bieżąco a i ja tym sposobem będę miał mniej pracy na później. Dziś pokażę Wam kilka projektów, które powstały z produktów Prima Marketing

Pierwsza praca to inspiracja dla Scrapki.pl


kolejna powstała na gościnę na blogu ScrapAfrica


Letnia inspiracja dla Scrapki.pl


oraz ażurowo-vintage'owa kartka dla Scrapińca


Pozdrawiam i do zobaczenia
Mariusz Gierszewski

10 komentarzy:

  1. Wszystkie Twoje prace są po prostu przepiękne, urzekają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre podziwiałam już na FB, wszystkie mają w sobie to coś co przykuwa uwagę i urzeka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobnie jak Ilona widziałem już nieco na FB, ale przypomnieć sobie tak wspaniałe prace to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, ze to nie jakiś konkurs i nie muszę wybierać tej najładniejszej - wszystkie są obłędnie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie cudne, ale ta pierwsza z różowymi różyczkami skradła moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne! szczerze zazdroszczę talentu! pozdrawiam :) slusar

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne cudowne prace, najbardziej wpadła mi w oko ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę świetne prace :) pozdrawiam i będę zaglądał częściej!
    dlakieszeni

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.