Strony

sobota, 17 stycznia 2015

LO z wycieczki do Szwecji

Witajcie po długiej przerwie, fani SCRAPIŃCOWYCH tekturek. Dzisiaj przygotował (sam się sobie dziwię) LO z ostatniej podróży na warsztaty w Szwecji. W gąszczu kwiatów, które bardzo lubię znalazły się piękne tekturki, które idealnie uzupełniają całość kompozycji. Praca lada dzień poleci do naszej wspaniałej szefowej ze Scrapińca- Dominiki ;-)





W pracy wykorzystałem:


Apple- tree branch II - Kwitnąca jabłonka II -gałązki Latarenka 04 - Park Avenue lantern 04 Motylki ażurowe 03 zestaw

Pozdrawiam 
Mariusz

8 komentarzy:

  1. Wspaniałe! Gratuluję owocnego wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wyszło :) idealne polaczenie, bardzo mi sie podoba koronka w tej pracy - nadaje świetny efekt, a ja uwielbiam koronki ;) pozdrawiam serdecznie i gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są Twoje prace, jestem zachwycona!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam twoje prace są super

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne LO!!! Teraz to już czekam na fotorelację... Jeśli będzie choć w połowie tak świetna jak scrap, to warto czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace :) zapraszam do siebie,choć to dopiero początek mojego blogowania i wystawiania prac,ale mam nadzieję ,że będzie lepiej. Pozdrawiam kolorowechwile-scrap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace :) zapraszam do siebie,choć to dopiero początek mojego blogowania i wystawiania prac,ale mam nadzieję ,że będzie lepiej. Pozdrawiam kolorowechwile-scrap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.