Strony

piątek, 13 października 2017

Special Delivery- DT Stonogi.pl

Hej kochani ;-)

Dla odmiany odstawiłem na chwilę czekoladowniki i zacząłem przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia, które już coraz bliżej a czas pędzi i zwolnić nie chce. 
Mówić nie muszę ale powiem :D Jak otrzymałem paczkę od Kasi i ją otworzyłem to pierwsza myśl jaka mnie naszła- hmmm co ja z tego w ogóle mogę zrobić? Simple Stories? Nie mój styl, nie mój klimat i w ogóle jakoś nic mi nie pasowało do siebie. Myślę więc sobie, że może właśnie warto podjąć się wyzwania i mimo oporów postarać się coś zrobić. I tak po trudach powstała poniża praca- jak wyszło oceńcie sami :-)




Lista produktów, które wykorzystałem w pracy:

  
  

Pozdrawiam Was serdecznie!

1 komentarz:

  1. Uważam, że wyszło super!! Przepiękna i bardzo klimatyczna ta praca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.