Strony

sobota, 17 sierpnia 2013

CANDY URODZINOWE!!!

Witajcie moi blogowicze, scrapowicze, podglądacze i wszyscy którzy przypadkiem tutaj trafiliście :)
Dzisiaj przychodzę do Was z wieścią że właśnie tej pięknej i słonecznej soboty mój blog oraz moja "twórczość" obchodzą rok. Tak, tak też jestem w ogromnym szoku, że tak szybko ten czas zleciał. To był dla mnie rok wielu przygód, rok w którym poznałem ogrom ciekawych i niepowtarzalnych ludzi ale przede wszystkim rok spełnionych marzeń. Zanim przejdę do CANDY w kilku słowach podsumuję te wspaniałe 365 dni :)
Odwiedziliście mojego bloga nieco ponad 38.000 razy, pozostawiając po sobie 1725 komentarzy przy 193 postach za co bardzo, bardzo Wam dziękuję z całego serca podobnie jak za magiczne liczby 431 obserwatorów bloga oraz 422 polubień mojej strony Scrap Hobby na Facebooku. 
Zdobyłem 22 wyróżnienia (o ile żadnego nie pominąłem)
Byłem Gościnnym Projektantem w 6 wspaniałych miejscach.
Projektuję dla 3-ech sklepów oraz 2-óch blogów wyzwaniowych gdzie Was zapraszam:
oraz projektowałem dla
Scrapujących Polek
Pomorskie Craftuje

Jeszcze raz wielkie DZIĘKI za ten niezapomniany rok!!!

A teraz przejdźmy do urodzinowego tortu.
Tym razem do zgarnięcia jest: Masa plastyczna Marty Stewart, tekturki Wycinanki, Anemone, Stempell&Kartoon, Latarni Morskiej, zestaw 30 arkuszy dwustronnego papieru różnych producentów, 10 kart i kopert w formacie DL, 10 kart i kopert kwadratowych 15x15 oraz 10 kart i kopert w formacie C6, Zestaw kwiatów oraz buttonów z Lemoncraft, kwiaty, pręciki perłowe i półperełki z Rapakivi, sznureczki, dratew i wiele, wiele innych przydasi.


Zasady udziału w urodzinowym CANDY:
1) Zostań obserwatorem mojego bloga.
2) Umieść podlinkowany banerek o Candy na swoim blogu bądź napisz o tym notkę.
3) Zgłoś się za pomocą inlinkz (blog, na którym znajduje się banerek).
4) Dodatkowo możesz polubić moją stronę na Facebook'u, gdzie także kogoś nagrodzę scrapowymi pysznościami i to sporą ilością.
5) Po każdych 100 chętnych stworzę dodatkowe nagrody do zgarnięcia!!!
6) Pozostaw komentarz wyrażający chęć udziału w zabawie. 
7) Candy trwa od dziś do 30 września a wyniki zostaną ogłoszone kilka dni później.

Pozdrawiam
ScrapMan 
(Mariusz Gierszewski)

150 komentarzy:

  1. Co prawda pierwsze osoby chyba rzadko wygrywają, ale ktoś pierwszy być musi. ;)
    Świetne Candy, gratuluję pierwszego blogowego roczku i życzę wielu kolejnych! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego z okazji Pierwszej Rocznicy Bloga.
    Życzę wielu inspiracji, pięknych prac i wyróżnień

    OdpowiedzUsuń
  3. 100 lat blogowania życzę. Cukiereczki przyjmę, czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się zapisze na taki wspaniałę dobroci :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę kolejnych wspaniałych pomysłów ;)
    i oczywiście ustawiam się w kolejce po te wspaniałe cukierki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się na candy i życzę; Wielu dalszych sukcesów !

    OdpowiedzUsuń
  7. rok i tyle sukcesów, aż strach pomyśleć, co będzie za kolejny rok! :D gratulacje i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no, piękny wynik w ROK!!! Gratuluję sukcesów, z resztą Ty wiesz ;) I rozwijaj się dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję:) Chętnie przyłączę się do zabawy. Jestem obserwatorką jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także obserwuję i zapisuję się na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. :) kolejnych rocznic pozostaje życzyć :) i nieustannej kreatywności :)
    (Zapraszam na candy do nas :))

    OdpowiedzUsuń
  12. życzę wiele pomysłów i kolejnych rocznic blogowania:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. a pewnie, że się zgłaszam po te wspaniałości :)
    gratuluję pięknych liczb i życzę kolejnych udanych lat, pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za cukierkowy zestaw... to nie przydasie, to wyposażenie małej pracowni. :) Również ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wysoce kaloryczny zestaw! Szaleństwo i fajerwerki!!
    A z okazji urodzin blogowych życzę samych przyjemności z blogowania i takoż z działań kreatywnych:-) I tak wiele pomysłów jak dotąd, a i więcej!
    Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Pierwszej Rocznicy Bloga!!! Świetne wyniki i wiele osiągnięć jak na jeden rok:) Ale nie ma się co dziwić bo tworzysz fantastyczne prace, które bardzo inspirują:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i życzę wielu kolejnych sukcesów, a przede wszystkim nieustającej radości z tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne blogowe wyniki :) Gratuluję pierwszego roczku !!! :)
    Oczywiście ustawiam się w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje pięknych wyników :) Życzę nieustającej weny na kolejne lata :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję pierwszej rocznicy :) i na candy się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wielkie gratulacje.Wielkie liczby za Tobą, jeszcze większe przed Tobą, czego Ci życzę.
    Obserwuję już jakiś czas,banerek wklejony,a ja ustawiam się w kolejce i cierpliwie czekam na wyniki, a nóż widelec

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe wyniki jak na rok prowadzenia bloga, jestem pod wrażeniem! Motywuje mnie to do wytężonej pracy nad własnym rozwojem scrapowym :) Życzę jeszcze większego zainteresowania twoją twórczością i oczywiście zgłaszam się na wspaniałe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluje :) i sie zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne wyniki:) Takim przydasiom nie można odmówić z miłą chęcią się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale zaszalałeś z tymi cukierkami :-) Gratulacje rocznicy i tylu osiągnięć w tak krótkim czasie! Dopisuję się do listy :) Info na bocznym pasku http://arteglazejowka.blogspot.com/ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. uuu ale cudeńka do wygrania :)
    gratuluję pierwszej rocznicy! super wyniki!

    zapisuję się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak, to musi byc prawda - oszalales :P Gratuluje roku pelnego cudow :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. nie mozna przejsc obojetnie obok takich nagrod, wiec z mila checia sie zapisuje! :)
    najlepsze zyczenia z okazji pierwszych urodzin!! :)

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak to szybko zleciało obserwuję Twoje poczynania od praktycznie początku - tym bardziej wielki szacun!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego, co najlepsze! Oby nastepne lata były równie owocne i usłane samymi sukcesami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego naj na kolejnych kilka(naście) ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. po ostatnich słodkościach po prostu nie mogę się nie zgłosić! mam tylko chęć na więcej :p sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapisuję się w kolejce po pyszności cukierkowe. Życzę kolejnych sukcesów na kolejny rok :)

    OdpowiedzUsuń
  34. kolejnego wspaniałego ROKU!!! I nie ukrywam, że uwielbiam słodycze:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego Najlepszego z okazji Pierwszej Rocznicy Bloga.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniałe osiągnięcia jak na jeden rok:) Serdecznie gratuluję:)
    Życzę jeszcze wielu tak owocnych lat:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję takich osiągnięć w ciągu zaledwie jednego roku! I oby następny był jeszcze lepszy :)
    jako wytrawny łasuch dopisuję się grzecznie do kolejki po łakocie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Super candy Zapisuję się i ja choć pewnie trzeci raz wygrać u Ciebie to będzie lekka przesada hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapisuję się z przyjemnością. Gratuluję roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  40. niezłe wyniki masz i widzę ,że duży dorobek w tym czasie. Gratuluję .

    OdpowiedzUsuń
  41. Super dorobek. Gratulacje. Urodzinowo życzę, aby następne lata były tak dobre. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję roczku i dokonań i życzę dalszych sukcesów:))
    Oczywiście mam chrapkę na kawałek tortu:p

    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję i życzę jeszcze wielu, wielu tak owocnych lat! :)
    Zgłaszam się. Obserwuję bloga, a podlinkowany banerek jest tutaj - http://dekobzdety.blogspot.com/p/rozdania.html


    OdpowiedzUsuń
  44. Tak w krótkim czasie takie osiągnięcia... Niesamowite!!! Gratuluję z całego serca i życzę kolejnych równie owocnych lat blogowania, scrapowania i oczywiście rozwoju jako instruktor scrabookingu :) Banerek u mnie już jest pasje-iluszki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Dalszego, pełnego pasji, satysfakcji i radości blogowania życzę. Zgłaszam swój udział/ FB - zalajkowane roma roma, baner- epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratulacje! Zgłaszam się do pierwszego Candy. Bloga obserwuję i dodałam podlinkowany banerek na moim blogu: pasjeadrianny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. i znowu cudne cukiereczki przygotowałeś
    oczywiście już w kolejce stoję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapisuję się i ja :) Banerek już jest u mnie - http://plonacemotyle.blogspot.com, zaobserwowane też już jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję wspaniałych statystyk ;) I wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek bloga ;D
    Spełniłam wszystkie warunki, jestem obserwatorem bloga, zapisałam się przez inlinkz, polubiłam stronę na FB (jako Nesie Watson) i dodałam banerek na bloga (http://bizuteria-wg-iliany.blogspot.com/).
    Pozdrawiam
    Iliana

    OdpowiedzUsuń
  50. Z przyjemnością się zapisuję i gratuluję roczku:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Super, z radościa staję w kolejce :) na fb lubię jako Wioletta T*

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję :) i kolejnych owocnych lat życzę :) Na Fb Olenka Ola

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję tak owocnego roku i wyrażam chęć udziału w zabawie ;)
    Pozdrawiam
    http://tuja89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Pięknie tworzysz człowieku, aż dech zapiera. Myślę, że nikt by nie przypuszczał, że takie arcydzieła wychodzą spod rąk faceta. Nie żebym miała coś przeciwko mężczyznom, ale rzadko się zdarza, by facet był tak utalentowany w tym kierunku.
    Wyrazam chęć udziału w zabawie.
    Jeszcze raz gratuluję i życzę więcej sukcesów;)
    http://skarbymagielnicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Jak ten roczek szybko minął :) Gratuluję :) Prace jak zawsze piękne :) Zgłaszam się na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  56. przyjmij me najszczersze rocznicowe gratulacjony :*
    ja chyba w 20 lat tworzenia i blogowania nie zdobędę takiego dorobku, jak Ty w rok :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Życzę nieustającej weny i wciąż nowych możliwości oraz mnóstwa jeszcze lat blogowania :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratulacje :)
    Życzę dalszych wspaniałych pomysłów i sukcesów :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Kawał dobrej roboty za Tobą i liczę na to, że jeszcze więcej wspaniałych prac będzie wychodziło z Twoich rąk^^ Moje szczere gratulacje!
    Zgłaszam się do zabawy, wszystkie punkty spełnione pozostaje czekać:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluję rocznicy! I jakie wspaniałe cukierki... :) Z miłą chęcią się zapisuję! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  61. Korzystam z zaproszenia :) Gratuluję roczku i życzę kolejnych:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. i ja jak najbardziej chętnie wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję tylu wspaniałych osiągnięć!
    Pozdrawiam
    Siska

    OdpowiedzUsuń
  64. gratuluję roczku :)
    i chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  65. spróbuję szczęścia i też się zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  66. świetny rok!
    tylko pozazdrościć i oby tak dalej :)
    a na cukierki przy okazji się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratuluję! Tylko tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Owocny roczek!Gratulacje!
    Ja również się dopisuję ;)
    Obserwuje i lubię, banerek na: http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Chętnie i ja stanę w kolejce :) Banerek na pasku bocznym
    http://diy-slubneinspiracje.blogspot.com/
    Gratuluję roczku :) i życzę kolejnych równie owocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratuluję rocznicy! Życzę kolejnych sukcesów i satysfakcji z tego co robisz:) z przyjemnością wezmę udział w tym świętowaniu:)
    Pozdrawiam!
    http://kabis-kartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Na słodkości zawsze jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Gratuluję rocznicy, to niesamowite ile zdołałeś zrobić w ciągu 365 dni!
    Jeszcze wielu rocznic Ci życzę,
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  73. Serdecznie gratuluję. Jak na roczek, to na prawdę masz dużo sukcesów na swoim końcie. Pięknie:):):) Z chęcią przyłączę sie do zabawy i będę zaglądać i podziwiać zarazem:)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  74. Gratuluję i podziwiam Twoje osiągnięcia w ciągu tylko jednego roku. Jestem chętna na słodkości, bo może zainspirowałyby mnie one do robienia prac choć w części tak pięknych jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Gratuluję i życzę by każdy kolejny rok był dla Ciebie jeszcze lepszy i obfitszy w sukcesy. Ustawiam się grzecznie w kolejce po słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  76. Serdecznie gratuluję i życzę kolejnych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Imponujące wyniki, gratulacje. I oczywiście, bardzo chcę te słodkości:).

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja również gratuluję i pozdrawiam. Nagrody są super więc nie mogłam przegapić takiej okazji

    OdpowiedzUsuń
  79. gratuluję roku ale przede wszystkim takich wyników !! z chęcią tu staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  80. jestem 99 więc jeszcze jedna osoba i kolejne dodatki ;) oj ale jesteś hojny !
    Gratuluję okrągłego roczku wśród blogowiczów i mam nadzieję, że i ja kiedyś będę miała takie świetne wyniki ;)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  81. Jestem 100 magiczna liczba oby mi przyniosła szczęście pozdrawiam i zapraszam do mnie http://jagatakrr.blogspot.com/ CHOĆ JA DOPIERO RACZKUJE:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Gratuluję roku w świecie blogowiczów. Zapraszam na http://agaostrowska5677.blogspot.com/ chociaż to są dopiero moje początki w różnych technikach ale cały czas się doszkalam. Życzę dalszych sukcesów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. Obserwuję i podziwiam Twoje prace chyba od początku .Lubię na fb - Barbara Piasecka.
    Gratuluję świetnych dokonań, w ciągu roku tak dużo zrobić, to wyczyn!

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetne rzeczy do zgarnięcia przygotowałeś. Ustawiam się więc w kolejce. Gratuluję rocznicy i tak bogatego dorobku. Podziwiam Twoje dopracowane, perfekcyjne kartki, w których ja w zasadzie jestem zółtodziobem:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. Mmmmm... same rarytasy. Staję w kolejce cierpliwie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. Twoje pracę są genialne pod każdym względem, podziwiam za talent i gratuluję udanego roku, oby kolejne lata były takie jak ten rok a nawet lepsze :) a ja z przyjemnością zapisuję się po te cukierasy, które rozdajesz :)

    OdpowiedzUsuń
  87. oczywiście, że się zgłaszam ;) gratuluję i powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Niezłe osiągnięcia :) gratuluje pierwszego roku i zgłaszam się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. с удовольствием присоединяюсь

    OdpowiedzUsuń
  90. Hi! Nice to meet you. I find your blog randomly, but it is very interesting and I stay here for along time))

    OdpowiedzUsuń
  91. Gratuluję :) Z zgłaszam swój udział w Candy ! :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  92. Gratuluję rocznicy i życzę dalszych sukcesów :) I oczywiście grzecznie ustawiawiam się w kolejce po te wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Gratuluję :) Oby tak dalej! Z przyjemnością się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  94. Serdeczne gratulacje! Podziwiam Twój talent i zupełnie nie dziwią mnie te oszałamiające liczby ;) Życzę dalszych sukcesów :)
    Oczywiście zgłaszam chęć udziału w candy- baner juz na blogu.
    pozdrawiam, Olga

    OdpowiedzUsuń
  95. No ba jasne że wyrażam chęć przygarnięcia takich słodkości a Tobie życzę kolejnych lat blogowania, tysięcy postów i wspaniałych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Zapisuję się w kolejeczkę po te sliczności. kartkowe-variete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Zapisuję się w kolejeczkę po te sliczności. kartkowe-variete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. I ja chciałabym się ustawić w kolejce po te cuda;) co prawda bloga nie posiadam, ale opublikowałam info o candy na fb, mam nadzieję, że to wystarczy;) pozdrawiam i gratuluję rocznicy ;) klin.ola@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Obserwuję od dawna Twojego bloga i gratuluje Ci serdecznie roku blogowania. A skoro są słodkości z tej okazji, to chętnie się po nie ustawiam. Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Chętnie ustawiam się w kolejce. Banerek na blogu Passiflora85.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  101. kolejka długaśna, ale liczę na szczęśliwy los....

    OdpowiedzUsuń
  102. Gratuluję i życzę, by kolejny rok okazał się również wielkim sukcesem, a nawet jeszcze większym. Ustawiam się w kolejce po te cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  103. Z wielką chęcią dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  104. A więc: banerek już wisi, a ja jestem świeżym obserwatorem, polubiłam także na fejsie Twoją stronę (jako Yan Keska) i równie chętnie dołączam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  105. W takim razie sto lat! I zapisuję się na cukierki :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Rok?? Tylko rok??
    Niemożliwe!!
    Byłam pewna, że "siedzisz" w tym od dawna ;-)))
    Tyle słodkości rozdajesz, że oprzeć się im nie można...więc i ja nieśmiało zgłaszam chęć ich przygarnięcia...
    Może... może się uda choć raz ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko i... kolejnych twórczych i owocnych lat życzę

    OdpowiedzUsuń
  107. Jestem u Ciebie pierwszy raz i cieszę się, że tu trafiłam. Przystępuję do zabawy oczywiście :D Gratuluje swojego pierwszego roku... prace rewelacyjne! Życzę wielu twórczych momentów :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Gratuluję tak pokaźnego rocznego dorobku! Życzę nieustającej weny twórczej!

    OdpowiedzUsuń
  109. obserwuje od dawna wiec chetnie dolacze do candy

    jako ze scrapuje tylko dla siebie to chetnie kazde przydasie mile widziane

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  110. Gratulacje, oczywiście biorę udział w zabawie:)i życzę dalszych sukcesów na polu scrapowym!

    OdpowiedzUsuń
  111. ileż ty masz fanek....no no...:) ja ci życzę kolejnych tak twórczych lat!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  112. gratuluję roczku bloga i wielu sukcesów blogowo - scrapowych! Życzę jak najwięcej takich sukcesów również w przyszłości :)
    z chęcią dołączam do uczestników zabawy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Gratuluję serdecznie , często podziwiam Twoje prace :) . Życzę nieustającej weny i z ochotą ustawiam się w długiej kolejce po rarytaski :)Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  114. stajemy w kolejce i życzymy kolejnego tak dobrego (a nawet lepszego) roku - szkolna grupa twórcza:))

    OdpowiedzUsuń
  115. Serdecznie gratuluję tak wielu osiągnięć i życzę nieustającej weny oraz kolejnych sukcesów.
    łasuchem jestem wielkim więc z przyjemnością ustawiam się w kolejce po te cudowne słodkości - może tym razem się poszczęści...
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  116. gratuluję i życzę jeszcze lepszego następnego roku twórczego!!
    no i nie mogę sobie odmówić wzięcia udziału w takim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Gratuluję wspaniałego roczku i życzę wielu kolejnych.
    Podziwiam wszystkie Twoje prace.
    Z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją pomarzę o urodzinowym prezencie.
    Pozdrawiam słonecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  118. Gratuluję rocznicy i wszystkich osiągnięć,chętnie stanę w tej kolejce

    OdpowiedzUsuń
  119. Niech skrzydła tej pasji niosą Cię jeszcze dalej, jeszcze dłużej, jeszcze wyżej. Niech ta dobra passa trwa. =) Podglądam przez fb, przez bloga, a nawet Pinterest. ^^ Sama myśl o tym, ile się nauczyłam podglądając, już niesie mój uśmiech, jednak by pomóc szczęściu trochę bardziej do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  120. Najlepsze życzenia na blogowy roczek ;) Z chęcią powalczę o te wspaniałości ;) Banerek umieszczony na pasku bocznym. Pozdrawiam! http://nalaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. niezłe statystyki, gratuluję. Twoją twórczość podglądam od początku i życzę dalszych sukcesów. dzięki za wspaniałą możliwość wygrania tylu słodkości. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  122. I ja z chęcią i nadzieją na wygraną przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  123. Bardzo chętnie wezmę udział w urodzinowym Candy :D

    OdpowiedzUsuń
  124. Chętnie dołączę do Waszego Grona

    OdpowiedzUsuń
  125. Gratuluję! To tylko rok, ale też 365 dni przepięknej twórczości. Życzę kolejnych tak twórczych.
    Jako miłośniczka rękodzieła z przyjemnością wezmę udział w urodzinowym candy. Obserwuję na Google+ i lubię na fb jako Grażyna Bandrowska

    OdpowiedzUsuń
  126. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  127. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  128. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  129. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  130. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  131. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  132. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  133. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  134. Nie wiem co się stało. Najpierw komentarz zniknął, a potem się rozmnożył.

    OdpowiedzUsuń
  135. Tworzysz fantastyczne prace - gratuluję wszystkich sukcesów i życzę dalszych!

    OdpowiedzUsuń
  136. Kolejki są fajne, tylko zeby coś wystać!!!!

    OdpowiedzUsuń
  137. Ślę urodzinowe życzenia i zapisuję się na kawałek tortu ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  138. Gratuluję roczku i wspaniałych współprac:) I ja z przyjemnością skosztuję tortu:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  139. No tak, banerek powiesiłam już dawno, a zapomniałam o komentarzu. Życzę dalszych sukcesów i powiem szczerze, że Twoje tempo dech zapiera. Gratuluję wszystkich dużych i małych sukcesów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  140. Trochę na ostatnią chwilę, ale zupełnie zapomniałam o tym rozdaniu, dziś sobie tu zaglądam i mnie oświeciło... Pewnie na końcu, ale również ustawiam się w tej długaśnej kolejce :). Gratuluję roczku i życzę kolejnych owocnych i twórczych lat :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.