Strony

sobota, 10 sierpnia 2013

Nowiny, nowinki czyli trochę dobrych wieści.

Witajcie dzisiejszy post poświęcony jest temu co wydarzyło się u mnie w ostatnich dniach. Na początek pozwolę się pochwalić, że już niebawem będziecie moli zobaczyć moje prace wykonane z produktów dostępnych w sklepie Przyda-sie.pl Kilka dni temu bardzo mile zaskoczyli mnie Ola i Piotr zapraszając mnie do DT. A ja tym samym zapraszam Was na firmowego bloga Przyda-sie


Bardzo miło zaskoczyła mnie też Ania Zaprzelska (Brises) i DT sklepu Lemoncraft, gdzie goszczą dzisiaj moje prace w ramach PIĄTKU Z FANAMI, jaki od niedawna funkcjonuje w sklepie.

Dla przypomnienia pokaże wam 2 prace w których wykorzystałem materiały z LemonCraft




Pozdrawiam 
Mariusz

2 komentarze:

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.