Strony

środa, 21 sierpnia 2013

Ślubna w pastelach

Witajcie ;-)

Dzisiaj mój debiut na blogu sklepowym Przyda-sie.pl, gdzie znajdziecie listę produktów, z których powstała poniższa praca. To nowe miejsce stworzone z myślą o miłośnikach scrapbookingu ale nie tylko. Czeka tam wiele ciekawych dodatków, kwiatów, papierów itp. a ja będę starał się Wam przybliżyć je wszystkie po przez stworzone przeze mnie prace. Dzisiaj zachęcam Was do sięgnięcia po papiery Magicznej Kartki a dokładnie po kolekcję Różane Listy. Te piękne, pastelowe papiery idealnie pasują do kartek ślubnych ale nie tylko. Swoją kartkę dodatkowo wzbogaciłem kwiatami, które tak bardzo lubię.




Półperełki, perłowe pręciki oraz róże znajdziecie w sklepie Rapakivi

Zapraszam na moje URODZINOWE CANDY!
Pozdrawiam
ScrapMan

9 komentarzy:

  1. wow! Absolutely stunning card!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka - najbardziej podobają mi się motyle :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://plonacemotyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne połączenie kolorków :)
    śliczna...

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę myślałam, że moi rówieśnicy płci męskiej nie lubią takich zabaw, a tu nie mało, że to lubisz to jeszcze jesteś w tym naprawdę dobry! Super! Oby tak dalej! Powodzenia i pozdrawiam:)
    http://made-in-joy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam ;-) Ciesze się, że tutaj zaglądacie i pozostawiacie tyle miłych słów. To bardzo motywuje do dalszej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  6. delikatna i taka w klimacie schabby:)super:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.