Strony

niedziela, 30 września 2012

Urodzinowo...

Swój pierwszy roczek obchodzi właśnie portal Scrapujące Polki. Z tej okazji zostałem zaproszony wraz z Dawidem (Tengel27) do wymyślenia zadania dla uczestników wyzwań. I tak oto padło na guzik, koronkę, tekst oraz rzecz, przedmiot związany z naszymi pasjami. W swoim sekretniku dodałem skałę gdyż bardzo lubię je zbierać podczas spacerów. 





Pracę zgłaszam na wyzwanie do Scrapek.pl




Wykonałem także kartkę, która zgłaszam na wyzwanie Mojo Monday 260


5 komentarzy:

  1. no nieczęsto się trafia na męskie blogi craftowe:) jestem pod wrażeniem, notes piękny. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, these are gorgeous...thanks for playing Mojo Monday!

    enjoy *~*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny sekretnik :) kolory i szczegóły bardzo mi sie podobają!
    dziękuję za udział w zabawie - Magda Scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny jest...taki troszkę orientalny wyszedł :) Dziękuję za udział w wyzwaniu-Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory. Moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.