Strony

niedziela, 17 lutego 2013

CANDY i żółto-niebieskie tagi

Witajcie drodzy!
Dokładnie dzisiaj mija pół roku mojego blogowania. Z tej okazji przygotowałem dla Was CANDY w podzięce za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Do zgarnięcia są 2 kolekcje papierów UHK Gallery: 



Zasady:
1) Zostań obserwatorem mojego bloga.
2) Umieść podlinkowany banerek o Candy na swoim blogu.
3) Zgłosić się za pomocą inlinkz (blog, na którym znajduje się banerek).
4) Candy trwa od dziś do 30 marca a wyniki zostaną ogłoszone dnia następnego.

Na dziś przygotowałem tagi, które wędrują na ekspresowe wyzwanie RAPAKIVI






Praca wędruje także na wyzwanie Sklepu Ewa
Pozdrawiam ScrapMan :-)

73 komentarze:

  1. Oczywiście zapisuję się na słodkości :O)

    OdpowiedzUsuń
  2. Switne candy, cudne papierki, od dawna obserwuję Twojego bloga, Twoje prace mnie zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  3. no prosze "w ruch" poszły nasze papierki :) fajnie, że ci podpasowały .... efekt świetny !!!

    dziękujęmy za udział w naszym wyzwaniu - DT Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a teraz ja "prywatnie" ... słodkości cudne ... a czy liczyć się bedzie jak cię na starym blogu podlinkuje :P na nowym nie mam obserwatorów .......... a i wyczekuje paczki i ciebie na PC ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się z wielką przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po Watsona staję z wielką chęcią :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się z miłą chęcią:)
    Obserwuję jako 17blondynka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też z miłą chęcią dołączę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaglądam tutaj czasami, więc teraz zostaję na dłużej. ;) od jakiegoś czasu marzy mi się Watsonowa kolekcja - piękna jest... więc liczę na szczęśćie :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę świetne prace. Pierwszy raz spotykam się ze scrapującym facetem. Oby było takich więcej! :) Z miłą chęcią przygarnę te cudne papiery. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to "poszperaj" bo jest już ich w "naszym" świecie kilku ;P ........ a Mariusz zrobiłam tak jak się umawialiśmy - http://kigabet.blogspot.com/ ;) a teraz licze na farcioch u ciebie haha :P

      Usuń
    2. No, tak jak ja. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona :)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  11. Zgłaszam się z ikartki.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne papierki...licze na łut szczęścia :P Tagi przepiekne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie i ja zgłaszam się na candy http://robotkowaszkatulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne tagi, no i wspaniałe kolekcje do zgarnięcia ;) ku dopełnieniu formalności powiem, że banerek jest u mnie na blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne optymistyczne tagi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za maila. Błąd już naprawiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam. Zgłaszam się do Twojego Candy :)
    Tagi są urocze. Aż się buzia cieszy jak się na nie patrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja stanę w ogonku:)
    Tagi świetne oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyłączam się do zabawy i zapraszam do siebie:
    http://krociutka.blogspot.com/2013/02/zapraszam-na-candy.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe tagi.
    Przyłączam się do candy i zapraszam na moje słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się do Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z przyjemnością zapisuję się na Candy:) Urocze tagi:) Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. to i ja chętnie się zgłoszę. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję Mariusz i info w pasku bocznym :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za możliwość wzięcia udziału w takim fajnym candy, pozdrawiam i ustawiam się w kolejkę!

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja się przyłączę do zabawy. Zaczynam obserwować jako Anna Anna. Świetnie tagi przygotowałeś. Podoba mi się w nich zestawienie kolorów. Właściwie to ogólnie są śliczne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce! ;)

    http://kreatywnie.folog.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluje rocznicy z przyemnoscia dolaczam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciao Mariusz...
    Sei il secondo uomo che scopro fare scrap...qui in Italia ce ne' uno giovane come te e devo dire che gli uomini sono bravissimi...ho visto il tuo blog candy in un altro blog e mi sono iscritta...anche il mio blog ha sei mesi come il tuo...a presto Ada

    OdpowiedzUsuń
  30. Powiem CI chłopie - szalejesz :) masz talent i bardzo miło z Twojej strony, że się nim z nami dzielisz :) w między czasie zapraszam do mnie po dużo skromniejsze "co nieco" http://malefantazjeoli.blogspot.com/2013/02/a-moze-tak-sodkosci.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Tez się zapisuję na candy. No powiem Ci Mariusz, że jestem pod ogromnym wrażeniem. Twoje prace są super i zachwycają. Masz talent!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też się zapisuję , lubię oglądać Twoje prace :) Gratuluje polowy rocznicy :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnisty blog :-) Z chęcią ustawiam się w ogonku :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. przyznam,ze mnie tez zaskoczyles- rzadko faceci scrapuja i to jeszcze tak slicznie, z doza perfekcyjnego doboru kolorow, ksztaltow, form. szok podziwiam

    milo byc zaskoczonym pozytywnie :) pozdrawiam i z checia dolacze podgladac dalsze prace

    OdpowiedzUsuń
  35. Z przyjemnością dołączam do grona tych, którzy mają nadzieję na tak wspaniałą wygraną ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Staje w długiej kolejeczce z nadzieją ze do mnie uśmiechnie się szczęście. :)
    Pięknie tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  37. Też się wpisuję! :D
    Pozdrawiam z Fiołkowego Wzgórza :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fantastyczne candy- z przyjemnością dołączam do obserwatorów i staję w kolejce po te słodkości. Banerek na pasku bocznym: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com
    i zapraszam też do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam- bo tylko o sobie, a tu należy się moje słowo na temat Twoich prac- obserwuję je od jakiegoś czasu- bardzo mi się podobają, niektóre są pełne tajemniczości przez to warstwowanie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  39. świetne prace! z przyjemnością dołączam do grona obserwujących :)
    no i oczywiście zapisuję się na candy. Info o candy opublikowane, banerek wisi na lewym pasku http://scrapoteka.blogspot.com/
    teraz czekam z zaciśniętymi kciukami :D

    OdpowiedzUsuń
  40. HERBATA z malinami w tak doborowym towarzystwie WATSONA ... miodzio ... Więc i ja staję w kolejce po słodkości, być może szczęście uśmiechnie się do mnie ;o)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. O woow jakie słodkości hm hm trzeba spróbować szczęścia :)

    Pozdrawiam melisa :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Choruję na tą herbatkę z malinami :) cudo... pozdrawiam olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Ustawiam się cichutko na samym końcu ;) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  44. Moja przygoda z blogami scrapowymi dopiero się zaczyna. Mam nadzieję, że mogę wziąć udział w Twoim candy. ;)
    Dodaje do obserwowanych i zagoszczę tu na stałe! :

    OdpowiedzUsuń
  45. Same piękności! ustawiam się w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie mogę przejść obojętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ustawiam się grzecznie w kolejce
    http://obcapodslaskimniebem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Obyś został i tworzył dłużej i dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Trudno się oprzeć takim słodkościom:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Więc i ja bardzo chętnie wezmę udział w tak bogate candy :) zaobserwowałam i podlinkowałam :)
    www.revi-art-hm.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się i ja...jak na łasucha przystało:)

    OdpowiedzUsuń
  52. сandy yum .... I began to follow the blog 250)))

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się do zabawy - piękne papiery, przydałyby się bardzo (zwłaszcza że dopiero zaczynam scrapować). Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  54. No, proszę - pozytywnie zakręcony facet :) Cieszę się, że tu zajrzałam - zamierzam zostać nieco dłużej :) Pozdrawiam słonecznie, chociaż niezbyt wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  55. Wspaniałe candy..zapiszę sie z ochotą..

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja też :)
    madebyela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. ja także chętna :)) obserwuję jako Sara Burchert :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Chętnie i ja przygarnę takie śliczne papierki :).

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam szczególnie herbate z malinami :) z miłą chęcia się zapisuje :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale dużo chętnych ;) Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. SŁODKOŚCI chociaż bardzo mi sie podobaja zostawię dla innych a Tobie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja ja staje w kolejce:-) podlinkowany banerek na http://bajkiemilki.blogspot.com/ i polubiłam:-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. super candy :) nie mogę przejść obojętnie ;) banner dałam w bocznym pasku:)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Czasem wpadam tu choć do tej pory nie byłam "jawnym" obserwatorem. Czas to zmienić:))) I dopisuję się do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  65. Twoje piękne prace od dłuższego czasu podziwiam przez Google+ ale skoro to nie wystarczy, to dopisuję się również tutaj:) Zgłoszenie jako Arte Głażejówka. Pozdrawiam i życzę mimo śniegu za oknem wiosennych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.