Strony

czwartek, 7 lutego 2013

WAŻKI, WALENTYNKA - CANDY!!!

Witajcie!
Na to Candy przygotowałem dla Was wycięte stempelki w postaci ważek, wyklejone nieco koralikami oraz walentynkę, którą wczoraj prezentowałem na blogu.



Warunkiem wzięcia udziału w zabawie jest:
- wyrażenie chęci wzięcia udziału w candy poprzez odpowiedź na pytanie: W jakim kolorze ważkę byś chciał/a otrzymać? (nie muszą to być kolory w jakich wykonałem powyższe ważki)
- umieszczenie podlinkowanego banerka u siebie na blogu
- miło jeśli dołączysz do moich obserwatorów
- candy potrwa do 14 lutego 
- spośród wszystkich zgłoszeń wybiorę osobę, która otrzyma zestaw 10 ważek oraz walentynkę.

Pozdrawiam ScrapMan :-)

20 komentarzy:

  1. O moja ulubiona karteczka na candy :) Bosko :) Jeszcze nic nie wygrałam, ale można marzyć ;) Wiec ja sobie marzę o tej pięknej karteczce i o ważce koloru mego ulubionego, czyli fioletowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważka mogłaby być turkusowa. Kartka cudo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważka ... hmmmm... myślę, że w kolorze turkusowym :D
    Pozdrawiam, Iwona

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie zielona to ideał:) Piękna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj chetnie staje w kolejce! Wazki cudowne a karteczka poprostu miodzio!!!
    Podlinkowany banerek http://iwonakra3.blogspot.com/p/candy.html
    Jesli chodzi o kolor to uwielbiam karminowy kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka. A napis sam zrobiłeś, czy to jakiś stempel. Bardzo mi się podoba. Ważka, lubię czarne ze srebrnymi skrzydłami, a z tych które prezentujesz to czerwona bardzo przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super karteczka :D gdyby do mnie zapukala, to maz by mnie z domu wygonil....mimo iz nie mowi po polsku...XD
    wazka biala jest przeurocza :D
    banerek wisi na fioridifantasia.blogspot.it
    a obserwuje od dawna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważka jest w kolorze jasnego fioletu bardzo jasnego :) wygląda trochę nawet jak biel/szarość

      Usuń
  8. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce. Ta czerwona ważka wygląda cudnie, a wszystkie razem prezentują się genialnie :) Zapraszam te z do siebie na słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne ważki, a kartka cudna.
    A odpowiadając - ważka błękitna lub turkusowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie ważki są cudne. Ale , w razie czego, dla mnie fioletowa.
    Banerek na pasku bocznym:
    http://papierinozyczki.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Srebrna z połyskiem zielonym(albo odwrotnie;-)))
    Oczywiście zapisuję się, bo śliczności rozdajesz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne ważki :) A i karteczka - miodzio :) Gdyby okazała się moja..byłby gotowy podarek na walentynki bez wychodzenia z domu ;-)) Przy okazji dziękuję za udział w moim Candy :) Życzę powodzenia i zapraszam w niedzielę wieczorkiem na ogłoszenie wyników :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie sa piękne, jednak wybrałabym biało- szarą.
    Pozdrawiam serdecznie
    Banerek na:

    http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Z ogromna chęcią zapiszę się na candy!:)
    Najbardziej podoba mi się ta jasna ważka :) lila??:D Nie wiem jaki to kolor ale jak sam napisałeś jasny fiolet:)
    Baner dodalam na fraglesik.blogspot.com

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super podoba mi się ważka w niebieskim kolorze kartka też bardzo ładna.Zapraszam też na moje Candy Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się
    W jakim kolorze ważka? Wśród przedstawionych przez cienie najbardziej urzekły mnie czerwona i niebieska. A jakie byłyby jeszcze piękne? Odcień starego złota, albo.. tak wzorując się całkiem na naturze- ważki zawsze mienią się nam kilkoma kolorami, wydaje mi się że wspaniale ten efekt uzyskałoby się używając koralików opalizujących, albo łącząc ze sobą zbliżone barwy, np błękit z żywą zielenią,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne ważki, lubię kolor turkusowy więc taką ważkę bym wybrała, a kartka przepiękna:)
    http://pasjejustychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę ,że w kolorze zielonym, ponieważ jest to mój ulubiony kolor, i kolor nadziei ;) a ona ginie ostatnia... tak więc liczę na szczęśliwy traw , trwając w nadziei ^^ hehe

    pozdrawiam

    Baner wisi na: http://kamira90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.