Strony

sobota, 16 lutego 2013

Wyniki ważkowego CANDY i różowo-turkusowy tag

Nadszedł czas na ogłoszenie wyników ważkowego Candy. Po przejrzeniu komentarzy i długim namyśle postanowiłem, że walentynka i zestaw ważek powędruje do...
Gratuluję i dziękuję za udział w mojej zabawie. 
Proszę o kontakt na muszkat14@gmail.com

A na dziś przygotowałem taga według wytycznych do wyzwania #4 na blogu 13arts






Praca trafia także na wyzwanie SCRAPCAFE
W pracy wykorzystałem kolekcję ALL IS LOVE
oraz na wyzwania:
 DIVAS BY DESIGN
UHK Gallery
Sklepu EWA
Pozdrawiam ScrapMan :-)

9 komentarzy:

  1. o rany....jestem przeszczęśliwa!!!Dziękuję!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym wszystkim zapomnialam dodac ze stworzyles kolejne cudenko:)
      Coraz piękniejsze prace tworzysz!

      Usuń
  2. Iwono , gratuluję!
    O pracach na których się nie znam mogę tylko napisać, ta mi się podoba;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag! Bardzo romantyczny! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13 arts:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten tag! Taki lekki! Uwielbiam Twoje prace :) Co jedna to ciekawsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. This is so beautiful thanks for playing at Divas by design hugs Rebekah xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Fabulous project. Thanks for joining us at Diva's
    Hugs
    Jayne

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, delikatna praca. Dziękuję za wspólną zabawę z 13art. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna,romantyczna praca:)Dziękuję za udział w zabawie 13arts:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.